Nu gratis verzending vanaf € 50,00!

Hoe kunnen we je helpen





Ik wil graag een artikel retourneren of ruilen

Ruilen of je geld terug is bij ons geen enkel probleem. Je kunt tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling een of meerdere artikelen retour sturen. Wij zullen vervolgens binnen 7 dagen de betaling weer terug storten op je rekening.

Om alle retouren in goede orde af te handelen hebben wij een RMA systeem opgezet. Je dient voordat je een artikel retour stuurt eerst een RMA nummer aan te vragen.

Bij het retour sturen van artikelen zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Indien de gehele bestelling retour gezonden wordt krijg je ook eventueel betaalde verzendkosten voor de heenzending teruggestort op je rekening.

Ruilen


Je kunt bij het aanvragen van een RMA aangeven of je een artikel wilt ruilen of dat je je geld terug wil. Het is in de regel sneller om het artikel waarvoor je het wil ruilen in een nieuwe bestelling te bestellen en bij de RMA te kiezen om je geld terug te laten storten. Wij sturen het nieuwe artikel dan namelijk al direct op en anders moet je wachten tot we je retour ontvangen hebben. Bovendien is er dan geen sprake van een eventuele bijbetaling.

Garantie


Ook wanneer je een artikel defect hebt ontvangen of wanneer het stuk gegaan is bij gebruik kun je hiervoor het beste een RMA voor aanvragen. Stuurt het artikel nog niet direct terug maar wacht eerst even de reactie van een van onze medewerkers af in het RMA ticket; vaak kunnen we een los onderdeel sturen zonder dat er wat retour gestuurd hoef te worden.

Klik hier om het retourproces of garantieaanvraag in gang te zetten


Geeft dit geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op



Wanneer je vraag niet via bovenstaande zoekmachine beantwoord kan worden kun je ons altijd bereiken. Je kunt onze klantenservice bereiken door onderstaand formulier invullen of door zelf te mailen naar klantenservice@tackleshop.nl. We proberen om je vraag tijdens kantooruren binnen een uur te beantwoorden.

Let op: zit je al lange tijd op antwoord te wachten? Controleer dan even je spambox/ongewenste email en of je wel het juiste emailadres hebt opgegeven en of deze ook werkt. Ook raden we aan om een telefoonnummer mee te sturen. Het komt wel eens voor dat emails niet aankomen, we kunnen je dan bellen.

Je naam:
Je e-mail adres:
Je vraag of opmerking:


Klantenservice

Geen antwoord? Controleer dan altijd je spam/junk inbox, het kan zijn dat het bericht per ongeluk daar terecht is gekomen.
Je kunt ons niet bellen. Hiermee houden we de prijzen laag en de levering snel. Op emails wordt altijd snel geantwoord
en mochten we er niet uit komen dan bellen we jou. Stuur ons hiervoor een bericht via bovenstaand formulier met je telefoonnummer. Ook zijn de meeste vragen via onze zoekmachine hierboven al te beantwoorden waardoor we aanraden dit eerst te proberen.

Ben je benieuwd wat onze klanten van ons vinden? Lees dan eens hun ervaringen.

Adres

Let op, meld retourzendingen altijd vooraf aan via ons RMA systeem
TackleShop.nl
Weiland 1 E
6666 MH
Heteren
klantenservice@tackleshop.nl

Let op: dit is geen bezoekadres. We zijn een webwinkel zonder fysieke winkel of showroom

Bankgegevens

IBAN: NL92INGB0008066436
BIC: INGBNL2A
Bank: ING

Let op: vermeld altijd je ordernummer wanneer je een betaling naar ons overmaakt om vertragingen in de verwerking hiervan te voorkomen.

Landelijke registratie Kamer van Koophandel

Handelsregister: Arnhem
Registratienummer: 09134343