Nu gratis verzending vanaf € 50,00!

Hoe kunnen we je helpen





Ik wil graag een artikel retourneren of ruilen

Ruilen of je geld terug is bij ons geen enkel probleem. Je kunt tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling een of meerdere artikelen retour sturen.

Om alle retouren in goede orde af te handelen hebben wij een RMA systeem opgezet. Je dient voordat je een artikel retour stuurt eerst een RMA nummer aan te vragen.

Bij het retour sturen van artikelen zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Indien de gehele bestelling retour gezonden wordt krijg je ook eventueel betaalde verzendkosten voor de heenzending teruggestort op je rekening.

Ruilen


Je kunt bij het aanvragen van een RMA aangeven of je een artikel wilt ruilen of dat je je geld terug wil. Het is in de regel sneller om het artikel waarvoor je het wil ruilen in een nieuwe bestelling te bestellen en bij de RMA te kiezen om je geld terug te laten storten. Wij sturen het nieuwe artikel dan namelijk al direct op en anders moet je wachten tot we je retour ontvangen hebben. Bovendien is er dan geen sprake van een eventuele bijbetaling.

Garantie


Ook wanneer je een artikel defect hebt ontvangen of wanneer het stuk gegaan is bij gebruik kun je hiervoor het beste een RMA voor aanvragen. Stuurt het artikel nog niet direct terug maar wacht eerst even de reactie van een van onze medewerkers af in het RMA ticket; vaak kunnen we een los onderdeel sturen zonder dat er wat retour gestuurd hoef te worden.

Klik hier om het retourproces of garantieaanvraag in gang te zetten


Geeft dit geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op